Kas Naujo?

2015-08-24

Valtininkai 2015

O viskas buvo taip;)...

Šių metų liepos  23 - 30 dienomis, kaip tik tada, kai buvo šalta ir daug lijo, vyko įvairių išbandymų kupina, valtininkų stovykla.

Pirma jos dalis praėjo palyginti ramiai, dalyvavome Klaipėdoje vykusioje Jūros šventėje, ten pristatėme ir parodėme šiais metais mūsų pačių pastatytą burinį laivelį ,,Laumę" (pirmasis paveikslėlis). Taip pat dalyvavome regatoje su kanojomis, baidarėmis ir žalčiais, bei turėjome progą susipažinti su jūrų skautais iš organizacijos ,,Divytis".

Na, o kai atvažiavome į ,,Skautų slėnio" stovyklavietę, prasidėjo linksmoji dalis. Dar prieš pat išvažiavimą gavome emblemas, kurias turėjome išsisiuvinėti iki rytinės rikiuotės, vakare laukė pasivaikščiojimas užrištomis akimis po abejingų nepaliekančią trasą per pelkę ir mišką, ryte žygis iki stovyklavietės prie Žirnajų ežero pačių pasirinktu maršrutu, tempiant visą mantą su savimi. Vietinei publikai turėjome atrodyti labai smagiai, kai vietovėse, kur šiaip turistai ir keliautojai neužklysta, ėjom dvidešimties keliautojų būrys, kurie vos patys matėsi po kuprinėmis ir kitokiais pundeliais.

Visos stovyklos metu patys gaminomes valgį, daug laiko praleidom ant vandens, buriavome su ,,Kapitono giku" (antrasis paveikslėlis)  ir ,,Laume", apvertinėjom plaustus ir gelbėjom ,,skęstančius", plaukiojom su kanojomis ir baidarėmis, nesvarbu, ar lyja lietus, ar ne. Budėjom naktimis, išgyvenom aliarmą - evakuaciją, patys skelbdavom ir vesdavom rikiuotes...

Dabar, žiūrint atgal, tai buvo nereali stovykla, kurioje įgijome daug naujos patirties, turėjome krūvą nuotykių, išbandymų ir jaudinančių akimirkų.

Labai ačiū visiems vadovams už puikiai suorganizuotą stovyklą, kuri neblogai įsirėžė į mūsų visų atmintį. O ypač dėkojame ir siunčiame garsų hip hip valio broliui Jonui, stovyklos viršininkui!