Kas Naujo?

Žygis „Už Tėvynę 2013“

Štai kaip Panevėžio kraštas paminėjo Vasario 16-ąją

„Už Tėvynę 2013“

Vasario 16-ąją Panevėžio skautai ir keli svečiai iš Vilniaus bei Šiaulių kraštų susirinko Lietuvos valstybės nepriklausomybės atkūrimo minėjime miesto centre, Laisvės aikštėje. Po vėliavos pakėlimo, miesto mero bei kitų garbingų žmonių kalbų, 34 pat.skautai išžygiavo. Skautiška kelionė truko gan ilgai, todėl įpusėjus žygiui, sustojome miške atsigauti, išdžiovinti batus ir užpildyti išalkusius pilvus. Sustoję sutikome du brolius kurenančius lauželį ir laukiančius mūsų. Visi drauge susėdome ir gaminome maistą. Atsipūtę ir pasistiprinę keliavome toliau. Bridome per sniegą ir laukus, sutikome „gerą draugą“ ledą, kuris privertę daugelį „pabučiuoti žemę“. Bet nei vienas slidžiajam ledui nepasidavė ir tvirtu žingsniu žengė tolyn. Miežiškius pasiekėme tik vakarėjant. Įsikūrėme šalia bažnyčios esančiame socializacijos centre, jis buvo tarsi rojus po varginančios kelionės, su visais įmanomais patogumais: besikūrenančiu židiniu, sukrauta didele krūva čiužinių ir netgi virykle, ant kurios visi šildėsi vandenį arbatai. Įsikūrę ėjome prie laužo, ten šildėmės prie ugnelės, dainavome įvairiausias dainas bei žaidėme žaidimus. Pasilinksminę grįžome į savo laikinuosius namus. Sesė Agnė mums pasakojo apie Vasario 16-sios reikšmę bei išdėstė istorinius faktus. Įdėmiai išklausę, susiradome sau įdomios veiklos: vieni žaidė žaidimus, kiti dainavo karaokę, dar kiti šnekučiavosi. Vėlai vakare visi „pasiklojome lovas“ ir ėjome miegoti. Atsikėlę ryte papusryčiavome, sutvarkėme pastatą, susikrovėme daiktus ir išžygiavome namo. Einant vidury miško sustojome pietų. Broliai sukrovė lauželį ir pastatė trikojį. Papildę skrandį susitvarkėme ir vykome toliau, žinodami, kad Panevėžys nebetoli. Sustoję prie Panevėžio miesto ženklo visi drauge įsiamžinome bendroje nuotraukoje, kad turėtume prisiminimą apie nuostabų žygį. Žygiui pasibaigus supratome, kad ne kalbom, o darbais ar veiksmais reikia tėvynę mylėti. Žodžius galime išgirsti ir užmiršti, o darbai išlieka ilgam.